sobota, 18 kwietnia 2015

Dziękuję za nominację od Marcyśki! Naprawdę się tego nie spodziewałam, ale baaardzo się cieszę!!!Nominacja do Liebster Aword jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

PYTANIA DLA MNIE:
  1. Wolisz sezon klubowy, czy reprezentacyjny?-Zdecydowanie reprezentacyjny
  2. Masz jakieś siatkarskie plany, marzenia?- Pojechać na igrzyska olimpijskie i kibicować naszym chłopakom. Gram w siatkówkę tylko dla przyjemności z znajomymi
  3. Jakie 3 rzeczy wzięłabyś na bezludną wyspę?- Książki, piłkę i telefon
  4. Czy w Twoim mieście jest jakiś siatkarski klub?- Mieszkam na wsi, w pobliżu Bydgoszczy
  5. Jakie inne sporty poza siatkówką Cię interesują?-Piłka ręczna
  6. Jaka jest Twoja ulubiona książka?-Gwiazd naszych wina, 
  7. Posiadasz jakieś sportowe sukcesy?-Tak jak pisałam wcześniej gram tylko ze znajomymi
  8. Jaki jest Twój ulubiony kolor?-Niebieski
  9. Masz jakieś siatkarskie gadżety? Jeśli tak, to jakie?- piłki, kubek, plakat z drużyny :)
  10. Skąd tytuł bloga?- Z książki "Gwiazd naszych wina"
  11. Jak radzisz sobie z brakiem weny?- Nie piszę na siłę, bo wtedy to już mi nic nie wychodzi. Oglądanie dużej ilości filmów i czytanie książek pobudza wyobraźnie


Blogi nominowane przeze mnie:

Być tak blisko

Każda miłość wymaga poświęceń 
Nieczysta dusza
Siatkarskimi oczami widziane

W życiu można się pogubić, ale nigdy nie jest się straconym

Kochałam... aż za bardzo

         MOJE PYTANIA

1. Ulubiony polski siatkarz?
2.Ulubiony zagraniczny siatkarz?
3.Jakiemu klubowi kibicujesz?
4.Byłaś na jakimś meczu?
5.Kogo brakuje ci w Polskiej Kadrze na 2015?
6. Ulubiony film?
7.Ulubiona muzyka?
8. Czego nigdy byś nie zrobiła?
9. Od kiedy interesujesz się siatkówką?
10.Ulubiona liczba?
11. Masz rodzeństwo?


Dziękuje wszystkim którzy czytają tego bloga :*

PS. Nie wiem czy uda mi się dodać rozdział jutro :(




4 komentarze:

Dziewczyna uwielbiająca siatkówkę. Uwielbiam czytać i oglądać filmy.